.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر استعفای کردان تکذیب شد
سید مجتبی هاشمی ثمره مشاور ارشد رییس جمهوردر گفتگو با خبرنگار ما ،خبر تابناک را تکذیب کرد و گفت تاکنون شخص وزیر کشور آقای کردان استعفای را به بنده ارائه نداده است و از استعفای وزیر کشور بی اطلاع ...
خبر استعفای کردان تکذیب شد

سید مجتبی هاشمی ثمره مشاور ارشد رییس جمهور در گفتگو با سایت بازتاب آنلاین خبر تابناک را تکذیب کرد و گفت تاکنون آقای کردان استعفای به بنده ارائه نداده است

در حالي كه برخي از افزايش تعداد نمايندگان منتقد به علي كردان در مجلس خبر مي‌دهند، خبرهايي نيز از پافشاري و حمايت رئيس‌جمهور از وزير كشور به گوش مي‌رسد. اين در حالي است كه شايعات منتشره درباره سرنوشت دومين وزير كشور دولت نهم، به شدت محافل سياسي را به خود مشغول كرده است.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، هرچند آخرين خبرهاي رسيده حكايت از آن دارد كه چندين برابر تعداد نمايندگان مورد نياز براي استيضاح يك وزير، آمادگي خود را براي كشاندن وزير كشور به مجلس اعلام كرده‌اند و مهلت يك هفته‌اي نمايندگان به رئيس‌جمهور نيز چاره‌ساز نشده و در همين‌باره به نظر مي‌رسد كه رخدادهاي غيرمنتظره‌اي در شرف وقوع است.

بنا بر اين گزارش، در ساعات گذشته شايعاتي از تقديم استعفاي علي كردان به مجتبي هاشمي ثمره، مشاور عالي رئيس‌جمهور، پخش شده است در حالي كه هنوز خبري از تأييد يا حتي ارايه آن منتشر نشده است.
اين در حالي است كه به باور تحليلگران، پيش از ‌استعفاي تأييدنشده كردان برخي حاميان وزير كشور تلاش در به ميان آوردن نظرات و تأييدات مقامات عالي‌رتبه نظام داشته‌اند كه مقامات آگاه خبرهاي مربوط به تأييد و پادرمياني مقامات درباره وضعيت وزير كشور را تكذيب و رد كرده‌اند.

گفتني است، در صورت صحت اين خبر و تقديم استعفا به مشاور رئيس‌جمهور اين اقدام مي‌تواند با توجه به موارد مشابه گذشته معناي خاصي را مبني بر رضايت عملي رئيس‌جمهور از اين كناره‌گيري به همراه داشته باشد.
هنوز از تقديم اين استعفاي احتمالي به رئيس‌جمهور و يا نظر وي در اين باره خبري منتشر نشده است.سید مجتبی هاشمی ثمره مشاور ارشد رییس جمهوردر گفتگویی با بازتاب آنلاین خبر تابناک را تکذیب کرد و گفت تاکنون شخص وزیر کشور آقای کردان استعفای را به بنده ارائه نداده است و از استعفای وزیر کشور بی اطلاعم


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد بانکه ساز 18 مهر 1387
سلام - تو رو به خدا فکر مردم و ابادانی ایران باشید .چه خبره ؟!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.